Waar kan de ingrediënten voor s'mores kopen?

In Amerika zijn s'mores heel bekend. Het is een lekkernij met speciale crackers (graham crackers) , smelt chocolade en marshmallows. Alleen zijn deze ingrediënten moeilijk te krijgen in Nederland. Weet iemand waar deze spullen te koop zijn? En evt waar je ze kan bestellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Dan denk ik toch echt dat ze alleen in Amerika te koop zijn. De smelt chocolade en de marshmallows zijn wel te vinden hier in Nederland (supermarkten) tenzij je 'speciale' smeltchocolade en/of marshmallows bedoeld. Heb je al geprobeerd om de crackers op te zoeken op internet? Er is kans dat er dan een webshop tevoorschijn komt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt deze ingrediënten ook gewoon in Nederland kopen. Probeer eens te googlen op Amerikaanse supermarkten of voedingsmiddelen. In Amsterdam zit een leuk winkeltje waar Amerikaanse producten verkocht worden. Daar kan je ze misschien vinden. Maar...Graham crackers kan je ook prima vervangen met digestive koekjes. Mijn voorkeur voor bakken en verwerken in recepten gaat naar de digestive koekjes van de Lidl. Smeltchocola kan je kopen bij bakwinkels of grotere supermarkten, hetzelfde geldt voor Amerikaanse maramellows.