Ik heb een mooi plaatje gevonden met een overzicht van alle stukken vlees van de struisvogel. De benaming is wel in het engels... maar 'fillet' (links) spreekt voor zich en 'steak' (onder en linksonder) is biefstuk. Zoals je ziet zijn er verschillende stukken filet en verschillende stukken biefstuk, maar ik vermoed dat dat allemaal onder 1 noemer verkocht wordt... naja 2 noemers dus...

Toegevoegd na 2 minuten:
ik herstel: de steaks staan onder en rechtsonder.

Toegevoegd na 9 minuten:
hmm, na nog even doorgegoogelen zie ik dat struisfilet ook onder de noemer struisvogelbiefstuk verkocht wordt.
"StruisvogelBiefstuk wordt bij ons gesneden van de filet, het zachtste deel" zeggen ze op de site van Strogoff, waar je deze online kunt bestellen.
Dus waarschijnlijk kan de struisvogelbiefstuk uit de buurtsuper ook zomaar officieel filet zijn.