Hoeveel caloriëen zitten er in indonesische snacks?

Ik heb in mijn koelkast een indonesche lemper en wat indonesche pasteitjes liggen maar wil graag weten hoeveel caloriëen er in zitten. Wie kan antwoord geven?

Toegevoegd na 1 uur:
indonesische dus....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.7K

Antwoorden (2)

als je ze zelf hebt gemaakt weet alleen jij wat er in zit, zijn het kant en klaar producten, dan moet het op de verpakking staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze gekregen van mijn moeder die ze per stuk gekocht heeft bij de Indonesische Toko. Daar liggen ze vers gemaakt in de vitrine en niet verpakt.
Lemper met kipgehakt bevat 210 calorieën. Afhankelijk van hoe vet de vulling is kan het variëren. Pisang goreng geeft gemiddeld 170 calorieën. En kroepoek 72 calorieën per stuk.
Amadea