Waar in den Haag kun je ook doordweeks Brunchen?

Ik kan alleen nog maar adressen voor zondag vinden. Of waar het doordeweeks alleen kan als je met een grote groep reserveert. Maar ik zoek dus een locatie waar je doordeweeks ook met zijn 2'en terecht kunt.

Toegevoegd na 36 minuten:
Bewerkt: Bedankt voor je reactie, het ging me echter om een Brunchbuffet. Met de nadruk dus op buffet, ipv 1 ding van de kaart bestellen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Je kan overal brunchen.

Een brunch is gewoon een laat ontbijt of een vroege lunch. Wat je daarvoor neemt
daar zijn toch geen regels voor? Dus als jij ergens een broodje gaat
eten en een kop soep er bij om 11 uur, dan is dat een brunch.

En in Den Haag zijn er genoeg gelegenheden waar je tussen 11 en 14.00 uur
iets kan eten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Plus. Mijn idee.
Scallywags is een Engelse lunchroom & tearoom dat erg leuk lijkt. Ik ben er nog niet geweest maar het ziet er altijd gezellig out.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Kan je de website van deze lunchroom & tearoom geven? Ik kon de website niet vinden; ik vond alleen een restaurant met dezelfde naam, dat pas open gaat om 18:00 uur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.scallyslunchroom.nl/nl/index.html