Kun je een ei opnieuw koken?

Als ik een ei zacht kook en daarna leg ik hem in de koelkast. De volgende dag kook ik hem opnieuw,
zodat hij hard word.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
21K

Het beste antwoord

Ja, dit kan wel, alleen moet je het ei dan wel veel langer laten koken omdat de warmte er langer over doet om door het hard geworden eiwit heen te dringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het kan wel, heb het ook gehad, wilde een zachtgekookt ei warmkoken, maar werd wel hard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel mogelijk maar de dooier wordt ook harder in de koelkast.
Ik heb het zelf ook een keer pe ongeluk gedaan ik dacht ze rauw waren ,maar die eieren waren niet zo lekker meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat doe ik zo vaak en is nog gewoon lekker.