Kan ik chocolademelk (beschrijving) nog drinken?

Ik heb hier chocolademelk staan die ik ik denk 2 dagen na nog niet in de koelkast had gedaan (ongeopend) en nu zet ik die gisteren in de koelast en is ie nu dus koud maar is dit nog wel te drinken

een jaar geleden
in: Dranken
1.5K
ronron1212
een jaar geleden
Chocolade melk hoeft niet in de koelkast dus ja als je graag koude chocolade melk drink kan je die drinken.
Amadea
een jaar geleden
Gesteriliseerde en dus houdbare chocolademelk, of zelf gemaakt van cacao en verse gepasteuriseerde melk?
Ritsuka
een jaar geleden
Stond de chocomelk in de winkel in de koeling?
Ken23
een jaar geleden
Nee het stond niet in de koeling

Antwoorden (1)

Als de t.h.t. datum niet bereikt is, is er geen enkel probleem.
een jaar geleden