Voor een feest waar ook geen alcohol geschonken mag worden ben ik op zoek naar alcohol vrije dranken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2K
itsme
13 jaar geleden
Zoals het is geschreven is het inderdaad geen vraag, biggles. Maar je snapt het denk ik ook wel wat er bedoeld is.

Ik vraag me alleen af wie dit tot 'goede vraag' bombardeert binnen een halve minuut nadat die vraag is gesteld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zijn meestal te snelle mensen die in plaats van op geef antoord of reacties per ongeluk op goeievraag klikken. Heb ik ook wel eens gehad(niet hier ;) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze vraag is al geweest. Iemand vroeg: wie weet een lekker niet alcoholisch drankje. Er waren veel antwoorden. Dus zoek maar even in het archief van GV. Ik heb zelf toen Crodino genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst een andere vraag.....wat voor feest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk feestje zal dat worden

Antwoorden (27)

Ranja....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=wmJJAmzhmMs

Toegevoegd na 1 minuut:
Malt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcohol vrij bier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook een vruchtenbowl maken en staat gelijk gezellig

http://www.toprecepten.com/barbecue-bbq-recepten/dranken/alcoholvrije-vruchtenbowl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vruchtensappen, ijsthee, ijskoffie, vruchtenbowl
crodini en google eens op alcoholvrije cocktails
13 jaar geleden
Bij de Aldi heb je tegenwoordig van die lekkere gemengde sapjes (b.v. Roodfruit) in kartonnen pakken. Als je die in een longdrinkglas doet met een versierseltje en een ijsklontje, lijkt het al heel wat.
Hetzelfde geldt voor dubbeldrank, dubbelfrisss en dat soort spul.
Alcoholvrij bier is ook best te drinken voor de echte bikkels.

Wat heel leuk is om te doen (als 't een puberfeestje is), is coctails maken. Haal wat spannende kleurtjes limosiroop, bergen ijsklontjes, een flinke voorraad paraplutjes en limoenschijfjes, een shaker, mooie glazen en doe een wedstrijd wie de mooiste en lekkerste coctail kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Wat feestelijke drankjes waar geen alcohol in zit kun je op de volgende site vinden:
http://www.smulweb.nl/zoeken/?query=alcoholvrij&type-recepten=recept

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shandy en alcoholvrije dranken genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
shandy bevat alcohol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tis maar 1 procent itsme,daar proef je niks van
Vwb alcoholvrij doen op feestjes bij mij deze twee uiterste het altijd goed: tomatensap en ananassap.....beiden kun je opleuken met smaakmakers en met ingrediënten die het of meer spicy of fruitigers maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rootbeer !
In de bio-winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, grapjas!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch heb ik dat als tiener heel veel gedronken op feestjes. Melk en jasmijnthee. Maar dan werden we gezellig door het cakeje dat erbij geserveerd werd. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spacecake?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's meestal wel het gebak waar je gezellig van wordt :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zondag snapt ook alles. @Suniram: held!
Hier kun je wel het één en ander vinden.
Vooral de tweede bron is wel aardig.
Have Fun.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vruchtensappen, frisdranken, maltbier enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amé alcoholvrije wijn vind ik zelf erg lekker, die kun je kopen bij Gall & Gall.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jip en Janneke champagne, van de Hema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep.. heerlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja he :-)
Baby Pina Colada
Ingredienten
- 16 cl. Ananassap
- 4 tl. Cream of Coconut ( uit blik ) of 4 cl. kokossiroop
- 2 cl. Room
Shaken maar!
Doe alle ingrediënten in de elektrische mixer en mix alles goed door elkaar. Doe 3-4 ijsblokjes in een longdrinkglas en giet de inhoud van de mixer daaroverheen. Serveer met rietjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zweedse cranberry- of vlierbessensiroop van de ikea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
coca cola. Je vindt het bij de betere supermarkten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt waar??!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De laatste toevoeging, geeft je antwoord humor. Bravo!
Zorg dat je verschillende dingen hebt staan, zodat mensen kunnen kiezen. Veel mensen stellen niet van die hoge eisen. Zorg in ieder geval dat je water hebt staan - met en zonder bubbels. Verder kun je er vruchtensappen en alcoholvrije coctails neerzetten. Natuurlijk ook frisdranken alcoholvrijbier en crodino. Maar het zal je verbazen hoeveel mensen gewoon water drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze had ik pas geleden bij de ierse pub,toen ik nog moest rijden,
sprite met jus de orange en crushed ice.
de verhouding is half sprite en half jus.
lekkere dorstlesser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Malt, crodino, druivensap, gemberbier, coca cola. Ga eens naar een Italiaanse winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me dat een paar "stevige " drankjes wel welkom zijn op je feest.

Bijvoorbeeld:
- gekruid tomatensap met Tabasco.

- Red Bull ( smaakt wel vreemd maar wel lekker) .

- gekliefde halve kokosnoten met kokos melk erin . Of hele kokosnoot met een rietje erin .

- Volgens mij heeft campari ook iets zonder alcolhol.

- en als klap op de vuurpijl : Cannabis drankje ( te koop bij de betere slijter ) .

Toegevoegd na 2 minuten:
www.google.nl en voer in "cannabis drink " . Je krijgt een lijstje met afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vruchtensappen, maltbier, alcoholvrije wijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jip en Janneke Champagne van Hema.
Ploft als een champagne maar is gewoon limonade :)
2 kleuren zijn er groen en rood. Je kan altijd het stickertje van Jippie's eraf afhalen.

suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikben helemaal gek van bavaria 0,0% en nu heeft dit merk ook nog eens een witbiertje zonder alcohol.
MMMm lekker fruitig is ie wanneer je hem koud drinkt.