welke energiedrank geeft het beste effect?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
8K
Kimath
12 jaar geleden
Ze geven allemaal slechts een korte sugar rush en cafeineboost, daarna zakt je energie weer in elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek maar eens crank energy of cocaine energy drink op op google, volgens mij staat er op wikipedia ook ergens een tabelletje met de energie-, caffeïne- en suikergehalten van alle energydrinks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_energy_drinks

Het beste antwoord

Hangt er van af wat je wilt bereiken met de energiedrank.
Suiker is een voedingsstof voor je lichaam en geeft je dus brandstof om op te teren.
Caffeine versnelt je hartslag en verdrukt je gevoel van moeiheid en uitputting waardoor je langer door kunt gaan.
Taurine is nog enigszins expirementeel maar wat zeker is van taurine is dat het je hart sterker maakt en daardoor ook ten goede komt van je conditie en uithoudingsvermogen.

Verder zie je in sommige energiedrankjes nog guarana en andere zoetheden/kruiden zitten maar dat komt altijd op hetzelfde neer als bovenstaande 3 middelen in energiedrank.

Beste prijs/kwaliteitsverhouding is dus een normale suiker (glucose) en caffeinehoudende energiedrank die het goedkoopst is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk zelf de zoetste, met de meeste suiker en ik denk dat slammers energy drink aardig zal scoren, en de energie huismerk van de jumbo die is ook zeeeer zoet, golden power en redbull zijn er echt niks bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Red bull! Zeker de beste.