Ik wil zelf een animatie film maken van foto's maar moet ik een programma downlaoden en welke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

probeer ANIMOTO eens
erg leuk en relatief voordelig.
gratis uitproberen met een paar foto's, 30 sec. filmpjes succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een link?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://animoto.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het ook veilig??!??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nooit probl. gehad
en mijn zeer strenge virusscan zegt: veilig.

Andere antwoorden (4)

Dat zit in windows namelijk windows moviemaker, dus dat is gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kun je volgens mij alleen foto's achter elkaar zetten!
Windows movie maker is veel te downloaden. Als je Windows Movie Maker Downloaden intypt bij google heb je het zo. Dit is ook een goeie AVS Video Editor...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Link
Meestal staat het programma 'Movie Maker' al op je computer. Zoniet, dan kan je gewoon op google intikken 'Zelf filmpjes maken (met foto's)' en dan vind je een heleboel dingen om te downloaden. Vaak is het ook gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat je wilt doen, je kan windows movie maker gebruiken, maar de mogelijkheden daarmee zijn vrij gelimiteerd. Andere programma's die je kunt proberen zijn bijvoorbeeld Adobe Premiere Elements ( de Elements versie is een iets gelimiteerde versie van het volledige programma, net als bij Photoshop Elements. )

dit zijn programma's echt geschikt voor videobewerken en het aan elkaar reigen van scénes en foto's.

Als je meer op zoek bent naar animatie, dus effecten toekennen, zou je kunnen denken aan een programma als Adobe After Effects ( met een hoge leercurve ) of Adobe Flash ( relatief lage leercurve )
Trial versies van al deze programma's kun je vinden op de website van Adobe ( http://www.adobe.com )

Windows Movie Maker is voorgeïnstalleerd op een pc, over het algemeen.