Wie heeft er een goede uitgaanstip voor maandagavond 24 oktober in Amsterdam?

We willen graag met z'n tweetjes iets leuks gaan doen en de kinderen zijn dan uit logeren. Ik wilde graag naar het cirque du soleil, maar die zijn maandags dicht. We kunnen natuurlijk uit eten of naar de bios, maar ik wil eens iets anders. Wie heeft een suggestie?

Toegevoegd na 2 dagen:
Het gaat dus om maandag 25 oktober.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vriendin naar de bijenkorf, en jij naar de wallen ? :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou net zeggen.. ik schrok al. dacht ik even dat ik op een maandag naar Walibi ging haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in welk jaar....
24 oktober valt op zondag deze keer...

Het beste antwoord

Dit is altijd wel een goede site...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je van Sushi houdt zal ik zeker op de 'Amstel' in de Sushi bar gaan eten!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Zushi bar website: http://www.zushi.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24 okt valt op een zondag.
Ik gebruik graag deze website:
http://www.theagenda.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boom Chicago
13 jaar geleden
jammer dat het in amsterdam moet zijn, je hebt namelijk een keileuke discotheek nabij antwerpen, toevallig ook Carré genaamd, en daar is het juist op maandag heel druk. maar ik neem aan dat dat te ver is.

ga met fototoestel op pad en maak leuke, mooie, gekke foto's van elkaar en samen in amsterdam by night...

avondje sauna en massage...