Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik vraag me af hoe ze al die lampjes in een discobal krijgen, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij zitten er geen lampen in, maar dit gaat dmv spiegels. Die kleine spiegels weerkaatsen licht, en door de vorm van de bal krijg je het effect van de "kleine lampjes"

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Er zitten geen lampjes in.
Er zitten spiegeltjes op en die weerkaatsen het licht van andere lampen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom die -? + van mij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt! Er heeft zeker iemand verkeerd gedrukt.
Zie niet in wat er mis kan zijn aan dit antwoord.
Dat zijn geen lampjes. Dat zijn kleine spiegeltjes. Wanneer er andere lampen opschijnen, weerspiegelen die spiegeltjes dat licht en lijkt het net alsof ze zelf licht geven.

Maar nu hoe ze die er op krijgen. Het is gewoon een grote bol waar ze met wat lijm een heleboel spiegeltjes opplakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Djimme verteld dat je de spiegeltjes moet plakken en daar heeft hij gelijk in, maar let op er is speciale lijm om spiegels te plakken, deze moet je gebruiken.
succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing