Waar vind ik rustgevende muziek waar geen loop in zit?

Je kent het misschien wel, heb je een relax CD met natuur/ dieren geluiden die lekker lang duurt. Je maakt je op voor een half uurtje onspannen. Blijken telkens dezelfde geluiden in de zelfde volgorde voor te komen. Dus bijv. telkens een Bliksem en daarna het zelfde tjilpende vogeltje. Ik ga mij hier op een gegeven moment aan irriteren en dat is volgens mij niet de bedoeling van een relax CD :)

Wie heeft er een naam van een relax CD die het bovenstaande niet heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanavond krijgt u antwoord.ok? Toegevoegd na 3 minuten:
tis meer oosters..
ook met walvissen , maar pin mij nergens op vast.

Het beste antwoord

de cd van loreena mckennitt met als titel "A mediterrane oddysey " vind ik persoonlijk heel ontspannend.

Toegevoegd na 8 minuten:
hier kan je de cd beluisteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet of je een Ipod Touch of Iphone hebt? Want dan kan je apps downloaden met rustgevende muziek.
In sommige zit nog steeds een loop, maar sommige zijn erg goed. Pzizz energizer is erg goed, geen loops!
Ik weet dat je om een CD vroeg, maar omdat verder er weinig antwoorden zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rocky mountain suite van dan gibson?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind bob marley altijd heel ontspannend, ook al verschilt dat natuurlijk per persoon.