Wat is snel, en makkelijk om geld op te halen voor een goed doel.

Dit gaat om Dance 4 Life, ik heb al 1 manier, maar wil meer. Liefst goedkoop of gratis. (welke categorie?)

Toegevoegd na 4 minuten:
Zonder SNEL:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

je zou auto's kunnen wassen voor mensen, of bij een winkelcentrum staan en wel op een groot stuk karton netjes schrijven dat jullie geld aan het inzamelen bent en dan boodschappen in de auto zetten en winkelwagentjes terug brengen
of een doos maken als een spaarpot en die neerzetten bij de plaatselijke snackbar en erop zetten waarom jullie geld inzamelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op een zaterdag tussen 14.00 en 17.00 uur collecteren in een drukke winkelstad.

Allerlei bedrijven afgaan en vragen of ze een eenmalige gift willen doen. Daar moet dan wel tegenover staan dat ze genoemd worden ergens.

Andere dance-events afgaan en daar collecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een aantal manieren heb je vergunningen nodig (langs de deur gaan bijvoorbeeld) maar er moeten manieren zijn waarbij dat niet nodig is... Ik denk aan zoiets als in het centrum van een stad een bepaalde dienst aanbieden in ruil voor een bedrag waarvan duidelijk is dat het voor dit goede doel bestemd is.
Stel ik zou dat zelf zijn, dan zou ik bijv. mensen masseren voor 5 euro (ik noem maar wat) en dan het totaal aan Dance 4 Life doneren. Heb jij een bepaalde vaardigheid of dienst die je kan aanbieden?

(Wel een nobel idee. Succes!)