Kost second life spelen geld of kun je dit ook gratis spelen?

lijkt mij wel eens grappig om te proberen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Second life kun je gratis spelen, hoewel het vaak een spel genoemd wordt is het meer een virtuele omgeving. Of je het leuk vindt ligt aan je eigen fantasie. Ik ben zelf nu 2 jaar dagelijks met second life bezig, heb hier nog geen geld aan uitgegeven maar ben wel bekend met de verschillende mogelijkheden die sl te bieden heeft. Een mogenlijkheid waar eigenlijk weinig over gesproken wordt is de mogelijkheid om kennis en ervaring over te dragen aan anderen over de hele wereld.
Op second life zijn er bv mogenlijkheden om een fotoprogramma als Gimp onder de knie te krijgen, via voice talen te leren en vergaderingen te beleggen.
Reacties als zou second life saai zijn komt naar mijn mening van mensen die de tijd niet hebben genomen de mogelijkheden van de virtuele werelden te onderzoeken.
Als je er prijs op stelt zal ik je graag rondleiden in de virtuele wereld van second life.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kun je gratis spelen. Ik raad het alleen niet aan. Het is zo saai. Ik zou eerst wat reviews en videos bekijken voordat je gaat spelen.

Toegevoegd na 30 minuten:
Wil je het toch spelen kijk dan op http://www.secondlife.com

Toegevoegd na 50 minuten:
Ik weet niet of dat een demo was die ik speelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen een simpele demo kun je gratis spelen, maar daar ben je echt zo klaar mee. Als je het écht leuk wil maken, moet je er helaas geld voor neertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Demo? Dat is nieuw! Het is al even terug dat ik er voor het laatst was, maar ik heb er nooit een cent voor neergeteld.
Kimath
13 jaar geleden
Het volledige spel is gratis hoor. Je moet alleen betalen voor bepaalde objecten, of als je een eilandje wilt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het een paar maanden terug gedaan en kon echt alleen maar een klein stukje 'spelen'. En dat was op secondlife.com.
En ik weet 100% zeker dat als ik 'verder' wilde, moest betalen via creditcard, daarom heb ik het laten zitten. Dan ben ik benieuwd hoe en waar jullie hebben gespeeld dan...
Kimath
13 jaar geleden
ik moest een bestand downloaden op mijn pc en dan het spel installeren. Account aanmaken en ik kon inloggen.
Het kan zijn dat je bij een bepaald gebied kwam, waar je moet betalen om binnen te komen, soort entree geld. Er zijn echter genoeg gratis areas.
Het volledige spel is gratis, maar er zit een mogelijkheid in om 'eigenaar' te worden van een stukje grond of een eiland. Dit kost wel geld.
Vervolgens kun je daar je eigen huis op bouwen.
Sommige mensen maken huizen, bepaalde objecten of spellen (je kunt ook scripten) en verkopen dat vervolgens.

Je moet wel een snelle internetverbinding hebben, anders duurt het een eeuwigheid voor alles geladen is.
Ik heb het een tijdje terug even gespeeld, maar vond het zelf niet zo veel bijzonder. Maar een vriend van mij speel(de) het zeer veel en verdiende er soms ook een beetje geld mee.