Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke sites gebruiken jullie om prijzen te winnen en waar je je adres niet hoeft op te geven ?

Heb je al prijzen gewonnen ?

13 jaar geleden
730
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor niks gaat de zon op en voor de rest moet je betalen op een of andere manier. Bedrijven, want dat zijn het meestal, geven niet zomaar spullen weg ze willen er altijd iets voor terug krijgen. Je persoonsgegevens zijn heel waardevol voor bedrijven en daarom willen ze die hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij ongeveer alle prijsvragen die je online kunt vinden zul je je adresgegevens moeten achterlaten. Hoe kunnen ze je anders je eventueel gewonnen prijs opsturen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet altijd je adres, telefoonnummer en email achterlaten, anders maak je geen kans op de prijs.
Ik ben nog geen site tegengekomen waar dit niet hoeft.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Dan moet je heel lang zoeken. Maar soms kan het. Ik heb een keer meegedaan met het nutella spelletje lang geleden. En hoefde alleen mijn e-mail op te geven. En toen werd ik gemaild dat ik skeelers had gewonnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding