Welke sites gebruiken jullie om prijzen te winnen en waar je je adres niet hoeft op te geven ?

Heb je al prijzen gewonnen ?

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor niks gaat de zon op en voor de rest moet je betalen op een of andere manier. Bedrijven, want dat zijn het meestal, geven niet zomaar spullen weg ze willen er altijd iets voor terug krijgen. Je persoonsgegevens zijn heel waardevol voor bedrijven en daarom willen ze die hebben.

Antwoorden (3)

Bij ongeveer alle prijsvragen die je online kunt vinden zul je je adresgegevens moeten achterlaten. Hoe kunnen ze je anders je eventueel gewonnen prijs opsturen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet altijd je adres, telefoonnummer en email achterlaten, anders maak je geen kans op de prijs.
Ik ben nog geen site tegengekomen waar dit niet hoeft.
13 jaar geleden
Dan moet je heel lang zoeken. Maar soms kan het. Ik heb een keer meegedaan met het nutella spelletje lang geleden. En hoefde alleen mijn e-mail op te geven. En toen werd ik gemaild dat ik skeelers had gewonnen.