Waar zou je de oude tv-serie "de fabriek" kunnen krijgen?

Toen ik klein was had ik de serie op TV gezien, ik heb nog steeds de drang om hem nog eens te willen zien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Fabriek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aponi
13 jaar geleden
je was me net voor :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, ik had een tijdje geleden hier al eens naar gezocht.
Prachtig ga hem meteen bestellen.

Andere antwoorden (2)

Bij Bol kan je de dvd van seizoen 1 nog bestellen

Toegevoegd na 2 minuten:
Zag op marktplaats ook iemand die seizoen 1 en 2 aanbied
Bronnen:
13 jaar geleden
Beschrijving
Begin jaren tachtig zaten miljoenen mensen elke week aan de buis gekluisterd als De Fabriek werd uitgezonden. Deze spannende Nederlandse tv-serie zit vol suspense, intrige en romantiek en stond wekenlang in de top 10 van best bekeken programma's. Dries Rustenburg, directeur van de lokale suikerfabriek, is verwikkeld in een strijd met zijn rivaal Campers, die de fabriek wil overnemen. De voorzitter van het bestuur, André Hageman, ziet wel iets in de overname en sluit een pact met Campers om Dries...
Bronnen: