Hoe zorgt men er voor, dat kleine kinderen huilen, in films e.d.?

Er is een spotje op tv, waarin je een klein meisje (4 jaar, schat ik) tranen met tuiten ziet huilen. (ze heeft dan zgn van een schoonmaakmiddel gedronken)
Ik vraag me af, hoe men het op de set voor elkaar krijgt om een kind te laten huilen.. of wacht men gewoon op een huilbui?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou me niet verbazen.. knijpen.. of vertellen dat hun hondje dood is of zo! :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, volgens mijn moeder worden de kleinere kinderen (en babies eventueel) in de armpjes geknepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ocherm.. wat gemeen zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vroeg mij dus precies hetzelfde af toen ik de reclame zag!

Antwoorden (4)

ze beloven eerst een ijsje .... en dan zeggen ze dat ze t niet krijgt.. de rest volgt vanzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fremar
13 jaar geleden
zou je een + geven maar ik doe het lekker niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blehh blehhh snik snk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sadist!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja erg he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahahahaha
Een kind van 4 kan ik zo laten huilen hoor. Dat is een kwestie van even doordrukken/knijpen/tikkie geven/vreselijk boos gezicht trekken, etc,etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen, mensen,
Ik zeg maar zo, "zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten".
Kijk eens naar de reactie van -pateao- .
We leven in 2010 hoor. De filmindustrie werk tegenwoordig met zeer geaffanceerde apparatuur om te monteren en in te dubben, denken jullie nu echt dat een baby c.q. kleuter "geknepen" wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien beeld overlay ..dat ze 2 beelden over elkaar plakken ?