Ik zoek cd's van de band die altijd op straat speelt, ze komen uit Peru (?) en spelen veel op de panfluit. Wie weet de naam en titels van cd's?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kwam ze 2 weken geleden nog in Portugal tegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dé band? Ik wist het, het is één groep, en ze achtervolgen me door het hele land! (Eigenlijk heb ik ze al een hele tijd niet meer gezien, maar toen ik als kind op vakantie met mijn ouders door Nederland trok, werd ik er zowat paranoïde van. Al wist ik natuurlijk best dat het telkens een andere groep was, ze waren echt overál.)

Het beste antwoord

De naam weet ik niet, maar wellicht bedoel je de indiaantjes uit het volgende artikel:

http://www.amsterdamcentraal.nl/archief/2007/4/25/wereldmuziek-in-de-metro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die bedoel ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht nu dat iemand na het bekijken van het artikel, de naam voor je weet.

Andere antwoorden (6)

In Venlo speelden ze enkele jaren geleden ook en daar heb ik de volgende cd gekocht: Schaman, Indian spirit. Er staan 12 melodieën op.
Amazonas Productions.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien Mestizaje y Civilisacion
Only Instrumental
Achas Productions
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wel 20 van die bands, als het er niet meer zijn, in Nederland. Moeilijk te zeggen dus welke je bedoelt.

Toegevoegd na 13 uur:
Volgens mij zijn de meeste Zuid Amerikanen die in zo'n bandje spelen illegaal in Nederland. Ze nemen die CD's in eigen beheer op en er staaan daarom vaak geen contactgegevens of namen van personen op de CD's. Ik heb zelf tot een aantal jaren geleden een jaarmarkt georganiseerd en daar kwamen ook ieder jaar een aantal groepen op af om op die jaarmarkt te mogen spelen. Ze gaven nooit een naam op als ik ernaar vroeg en schreven zich nooit vooraf in. Dat geeft ook te denken.....Succes met je zoektocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste van die groepjes verkopen hun CD's zelf. In dat geval zullen ze ook niet gemakkelijk elders (in de winkel of op een website) verkrijgbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het bandje Micamac, spelen op straat, én hebben eigen cd's (titels weet ik helaas niet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
‘Robin’s panfluit band’. Hij gaat binnenkort naar Peru om daar de fijne kneepjes van het vak onder de panfluit te krijgen.