Wat drijft artiesten om wel 200 of meer keer dezelfde voorstelling te geven?

Zoals cabertiers, acteurs, musical artiesten, dansers, zangers

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is toch elke keer net iets anders, een andere zaal, ander publiek dat anders reageert, soms die magische klik waarop alles in elkaar grijpt en je torenhoog doet zweven; in gezelschappen ook kleine grapjes onderling tijdens de voorstelling; het applaus. Dan maakt het reizen en het midden in de nacht thuiskomen en het van de ene uithoek naar de andere uithoek trekken en de heibel onderling en de herhaling van de voorstelling allemaal niets meer uit. Je wordt geen artiest omdat je niet op het podium wilt staan, de rest hoort er allemaal bij.

Er zit enorm veel tijd in het maken van zo'n voorstelling, en wanneer er vraag blijft naar dezelfde voorstelling, waarom dan stoppen?

iedereen doet toch hetzelfde 100.000 maal? nederland heeft veel inwoners, en zolang er publiek voor blijft ...

Geld, heel veel geld. En ik neem ook aan dat ze hun eigen liedjes maar al te graag zingen, hoe vaak dan ook

Omdat het hun werk is, ze verdienen er veel geld mee. En ze krijgen er veel waardering voor wat ze doen, ze hebben meestal veel fans. Net zoals normale mensen elke dag hun werk doen moeten de artiesten dat ook.

hun passie voor het toneel... dat drijft hun ertoe

Iets wat je passie is en je voldoening geeft, wil je eindeloos herhalen.

Het zal het geld wel zijn, en/of de roem. Iemand aan de lopende band, moet veel vaker dan 200 keer, hoe gedreven moet je daar voor zijn, lijkt me n stuk moeilijker. Maar toch mar n kleine kans denk ikd at die met n artiest wilt ruilen

Ha, die Gdanonym; Het succes neem ik aan, anders wordt je geen tweehonderd keer geboekt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100