Waar vind ik een script voor een leuke kindermusical voor de kerst?

Ik zoek een niet religieuze kindermusical die ik met een groep kinderen (4 tot 8 jaar) kan opvoeren met de kerst.
Wat is dan een leuke musical?
En waar kan ik dat vinden en downloaden? Liefst gratis ivm het geringe budget.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ervaring is dat je dit doorgaans moet kopen en dat je dit niet gratis kan krijgen. Tenzij je "stiekem"met een andere school ruilt natuurlijk. Maar dan moet je al je tekstboekjes voor de kinderen zelf kopieren. (en het mag eigenlijk niet..) http://www.musicalopschool.nl/

Antwoorden (1)

Probeer het eens bij het NCA (nederlands centrum voor het amateurtoneel) als dat nog bestaat.
Wij kochten onze scrips daar meestal. Vaak hoef je niet voor elke rol een script te kopen, maar een minimum aantal en de rest kan je dan kopiëren.
Helaas kan ik je niet aan een adres helpen. Er zijn ook provinciale afdelingen.