Waarom hebben mensen met een sterk accent geen accent als ze zingen?

Als bijv. Een Frans persoon Engels spreekt is het accent heel sterk,, maar de persoon heeft geen accent als deze zingt!?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

O jawel hoor! Het accent is wel degelijk te horen, ook als je een Nederlandse artiest Engelstalig hoort zingen, kun je duidelijk horen dat het geen echte Brit of Amerikaan is.

Nu is er met veel oefenen wel een hoop aan te trainen en ik denk dat veel zangers dat dan ook doen, samen met een zangleraar of trainer die wel weet hoe het moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hoort het wel dat ze niet zuiver zingen wat taal betreft
maar door het vele oefenen van de teksten zingen ze beter de taal dan dat ze t spreken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je nog nooit mijn Spaanse zwager en Poolse schoonzusje horen zingen!