Wie weet de naam van deze nummers (instrumentals)?

Hallo mensen,

Ik heb al een tijdje een vraag, ik ben namelijk opzoek naar de namen van deze 2 nummers (instrumentals) die je in deze video hoort, ik heb al met Shazam (android app) geprobeerd de namen vam deze nummers te achterhalen maar daar komt helaas niks uit (ik denk mede vanwege die gozer die er doorheen zingt, de vocals weghalen met bijvoorbeeld audacity helpt ook niet..). Misschien dat jullie mij de namen van deze nummers kunnen vertellen? :D alvast bedankt!

http://www.youtube.com/watch?v=D5360hpxKwU

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het 1e nummer is volgens mij Money In The Streets van Swavay. Ik kan hem op Youtube niet vinden. Maar je kunt hem hier luisteren, het is geen goeie kwaliteit: http://www.cdbaby.com/cd/swavay
2e nummer weet ik niet, maar misschien iemand anders hier wel.
PS: Ik vind zijn versie ook wel goed, haha! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top man, dit is idd het 1e nummer! :D Thanks!
Weet iemand toevallig de naam van het 2e nummer?