Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is leuk om te doen met je 'feestje'?

Ik zoek ideeën voor mijn 'feestje' voor als ik jarig ben en 16 wordt. 't Is heel klein, met mijzelf meegerekend maar vier mensen, en dus geen disco-achtig-iets. Zelf dacht ik aan de bios, maar er draaien dan geen leuke films, dus dat valt al af..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

een middagje/avondje bodyboarden / flowboarden in Dutch Water Dreams. Daarna in de lounge gezellig wat hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga lekker met z'n vieren lekker scheuren op de skelterbaan (óók leuk voor meiden!), en na afloop lekker snacken........!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga lekker en gezellig gourmetten dat kan goed met zo'n clubje en daarna lekker een filmpje kijken die je huurt bij de videotheek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lasergamen
Samen lekkere hapjes maken en die op eten
Samen naar een sauna met kortingsbon
Proefles salsa dansen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga samen lekker bowlen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EZELTJE PRIK!!! nee grapje,,
ga karten das gezellig leuk en je kan er vaak nog eten ook...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er van af voor wie het leuk moet zijn. Ik heb ooit 20 kg confetti en 500 serpentines meegenomen naar iemands housewarming party. Leuk was het in elk geval wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je nog nooit hebt gepaintballed moet je dat sowieso doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf verkleden, modeshowtje lopen, een iemand kan dan vragen gaan stellen. Grappige vragen is aan te bevelen. En dan opnemen en dan later terugkijken. (beetje fantasie is dan wel gewenst)

Wij hebben dit vroeger ontzettend vaak gedaan en we hebben ontzettend gelachen. Mijn vriendin had bv een keer een geruite blouse aan, en dat was dan zogenaamd een ontzettend dure blouse. Want al die ruiten waren dan van glas en lood, koste natuurlijk een kapitaal aan verzekeringen ;-).

Ik weet alleen niet meer precies hoe oud we toen waren, kan zijn dat we iets jonger waren dan 16?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's Middags een High Tea met thee en ijsthee, cupcakes, scones, chocolade enz. Kun je thuis doen maar ook in een theehuis oid.

Daarna filmpje in de dvd-speler doen.

En 's avonds gourmetten of chocolade fondue.

Dit heb ik zelf ook gedaan en was heel gezellig.. ik had er ook nog een thema aan geplakt.. namelijk Alice in Wonderland. Er is een site met tips voor een Alice in wonderland (mad hatter) tea party (google maar eens) en wij hebben natuurlijk de film van Alice gekeken eerst de tekenfilm en toen de film die laatst in de bios was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding