Voor een filmpje ben ik op zoek naar een energiek, vrolijk muzieknummer (bij voorkeur bekend) met als thematiek; originaliteit/school/eigenheid/leren

Ik denk aan een Engelstalig nummer maar het kan ook anderstalig zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.1K

Het beste antwoord

Don't stop me now - Queen.
Heel erg vrolijk,blij en zeker herkenbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

De welbekende Macarena, doet het altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Livin'la vida loca van Ricky Martin Is vrolijk, energiek en gaat over het leven volgens mij heel geschikt voor wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kaiser chiefs - never miss a beat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al eens gedacht aan ''School'' van Supertramp.
Een zeer energiek nummer, met een erg vrolijk/positief middenstuk en het thema is school.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een muziekkeus vragen is natuurlijk altijd moeilijk. Immers, smaken verschillen.
Belangrijk is wat je met het filmpje gaat doen. Wat is precies je doelgroep? Hoe oud en van wat voor niveau?
Als je het filmpje, waar dan ook, gaat publiceren, houd er dan rekening mee dat je rechten over de muziek moet betalen. Je kunt dit voorkomen door te kiezen voor rechtenvrije muziek of muziek die onder een licentie van Creative Commons valt. Informatie over dit alles kun je op het internet vinden en ook zijn er vele websites die rechtenvrije muziek aanbieden.
Google is je vriend om antwoord op dergelijke vragen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boys and Girls van Blur. Vrolijk, treft de hele doelgroep en catchy tune!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verschrikkelijke reclame maar wel een vrolijk deuntje van BlueBand (je weet wel met essentiële bouwstoffen...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mas que nada van de Black eyes peas?