Wat is een leuke uitdaging voor vandaag?

Elke dinsdag voer ik op mijn blogsite een uitdaging uit die mij is opgegeven. (ik kies/grabbel een idee uit de bak met uitdagingen)

Alleen heb ik vorige week de hele week vrijgehouden omdat ik een afspraak had en dit weekend moest ik werken..

Gevolg: deze week alleen maar regen en ik kan dus het huis niet uit met de uitdaging die ik had gekozen.

Wie o wie heeft een leuke uitdaging die d.m.v. foto's vast te leggen is en ook leuk is om te bekijken voor anderen?

Iets wat binnenshuis uit te voeren is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is de uitdaging? Het is natuurlijk pas echt een uitdaging als je deze ook uitvoert als het lastig wordt. Dus, misschien kunnen we wel een manier bedenken om deze uitdaging toch op te lossen zonder dat je het huis uit moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo hoog mogelijk in een boom klimmen hier in de buurt. Maar daarbij heb ik wat hulp nodig en die heb ik al afgebeld vanwege het weer. Of eigenlijk... andersom. haha ;) Maar die voer ik later nog een keer uit. Eerst maar iets binnen bedenken vandaag. @ Raytje: dankjewel!:

Het beste antwoord

de uitdaging binnenshuis is;

hoelang kan je op je handen tegen een deur aan staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

- Zoveel mogelijk cd-tjes of dvd's (met hoes uiteraard) op je kin laten balanceren
- Met een slee van de trap af
- Zoveel mogelijk wasknijpers op je gezicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Creatief ;)