is een e book korter dan een normaal boek ?

Ik heb een aantal boeken gedownload en nu heb ik het idee dat het minder pagina's zijn dan een normaal boek. Is dat altijd zo bij een Ebook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Mogelijk waren het previews. Om je een indruk te geven van het boek.

Ebooks zijn in principe precies hetzelfde als de gedrukte versie.

In de toekomst zal dat veranderen en zullen er meer multimediale elementen (audio, video, 3d) in de Ebooks komen, die weer niet in een gedrukte versie kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je Ebook reader gebruikt waarschijnlijk een ander lettertype en andere lettergrootte dan in het 'gewone' boek gebruikt wordt. Daardoor verandert het aantal pagina's
13 jaar geleden
Een boek kan allerlei formaten zijn. Een groter formaat heeft voor diezelfde aantal woorden (cq letters) minder bladzijden nodig dan een klein formaat. Hetzelfde geldt voor E-books.