Weet iemand wanneer 't programma uitgezonden is?

er zou een programma uitgezonden worden over het leven (reilen en zeilen)van kleine mensen
achrondroplassie of zoiets
dat wil ik ook zien
het was op net 5 of rtl 5
afgelopen 4 dagen meen ik

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

'Familieberichten', maandag 19 juli om 22.15 uur bij de NCRV op Nederland 1
Caroline Tensen
O.a. het verhaal van Desi:
Desi heeft achondroplasie: een groeistoornis, beter bekend als dwerggroei. Desondanks staat Desi midden in het leven. Dan wordt Desi zwanger en ontstaat de vraag of zij en haar partner Kevin het kindje willen houden. Er bestaat een grote kans dat de baby net als Desi ook wordt geboren met achondroplasie.

Hier te zien via "uitzending gemist".
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=11191088&md5=563b13913471a13d9805112734c6e1f9
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook bedankt momopoyolo
ik ga nu ernaar kijken

Andere antwoorden (2)

Vanaf 2-08 op Net 5
Op de site van Net 5 staat een artikeltje met foto´s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt: "The Little Couple"?
Ik kan niet op de site/teletekst vinden wanneer het begint. Maar het heet in ieder geval The Little Couple. Meer weet ik niet. Sorry