Welke Playstation 2 spellen zijn erg leuk voor kinderen tot 12 jaar ?

Ik zoek eigenlijk bij voorkeur spellen waarbij men samen tegelijkertijd kan spelen. Ik vind het alleen zo lastig om elke keer uit te vinden welke spelletjes nou wel en niet de moeite waard zijn.

We hebben tevens een Eye Toy en Buzzers. Want ik vind beweging erg belangrijk.

Ik zou titel en type spel met ervaringen erbij geschreven erg op prijs stellen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Inderdaad is Eye Toy Play (1,2,3) leuk voor kinderen tot 12. Daarnaast is Lego Star Wars II (1 en 2 speler game waarbij je een figuur uit Star Wars door een lego wereld moet leiden, puzzelen, schieten en steentjes verzamelen) grappig. Zelf heb ik Disney Extreme Skating Adventure (Skating met Tarzan en tig andere Disney figuren, lekkere muziek en goed opgezet, zelfde controls als Tony Hawk) en die is ook grappig en lang te spelen. Crash (NL) is ook niet gek. Ik ga even uit dat je zoekt naar games met geen tot zo weinig mogelijk geweld. Oh, Flipnic (3d flipperkast) is ook zeker niet slecht en Bombastic (DevilDice van PSOne voor PS2).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

buzz en de vervolgen zijn ideaal...de tombraiders is/zijn te overwegen...nogmaals raad ik metacritic aan...en titels in youtube zoeken.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op musicmeter.nl hebben ze ook een gamesmeter. Iets voor jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoontje is gek van Sonic Rider (goed voor 6-7 jarigen, en ook wel tot 12 jaar lijkt mij). Dit spel kan met 2 gespeeld worden.

Ook speelde hij een Sponge Bob spel waarbij je hamburgers moest bakken. Dit spel kan met 2 spelers gespeeld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onze kinderen vinden Shrek erg leuk.
Kan met 2 spelers gespeeld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik was ooooit verslaafd aan spyro en spyro 2
zowel voor psp1 en 2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben vorig jaar Buzzers gekocht, en heb daarbij ook een aantal Buzz Junior spellen gekocht zoals Jungle Party, Robo Jam, Monsters en de Dino's. Deze spellen blijven super leuk. En we nogen dan wel volwassen zijn ook dan zijn ze erg leuk. Voor kinderen een idelale manier om hand/oog cordinatie te trainen. En mijn partner is helemaal verslaafd aan Singstar wat inderdaad ook wel erg leuk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er maar net aan wat uw kind leuk vindt. Er zijn niet zo heel veel spellen voor de Eye toy, dus u zou kunnen overwegen om een Wii te kopen. Als dat te duur is kan ik wel wat spellen aanraden. Alleen moet ik dan wel weten wat voor soort spellen uw kind leuk vindt. Stuur maar een PM als je verder op dit bericht wilt ingaan.

Tot nu toe zou ik je deze lijst met Eye toy games kunnen geven:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_EyeToy_games

Goedkoopste winkel: www.dimensionplus.nl

Niet duur, betrouwbaar, veel ervaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik ook een playstation 2 en 3. Ik vind schietspellen erg leuk zoals killzone en call of duty.