Ik ben op zoek naar goede tv-series op DVD om de zomer door te komen..

Ik hou van series als CSI , The Unit en The Shield. Hier heb ik alle delen al (legaal) van in bezit. Welke series zijn nog meer echt de moeite waard om te zien en te kopen? Liefst series die al een tijd meelopen en waar veel seizoenen van te krijgen zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Flash Forward
Traveler (is als het goed is al compleet)
Ghost Whisperer
Criminal Minds
Numb3rs
Orang Utan Island (na de 1e afl. spannend)
Vampire Diaries (seizoen 2 komt uit eind 2010)
Avatar: The last airbender (3 seizoenen)
Doctor Phill

Dit zijn allemaal Engelstalige series

Of, Final Fantasy VII: Advent Children COMPLETE (nieuwe versie, bluray + meer verhaal)
Is in het Japans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

je houd van Misdaad en actie? Dexter is dan ideaal voor jou! vier seizoenen super kwaliteits afleveringen, persoonlijk was ik er helemaal verslaafd aan. Heb in een no-time alle afleveringen gezien.

Toegevoegd na 5 minuten:
Lost schijnt ook zeer verslavend te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24 is ook superspannend. Al 8 seizoenen inmiddels.
En Prison break is ook een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ga je Flashforward zeker leuk vinden!
Geweldige serie die nog maar net uit is op tv maar met gemak te downloaden is.

Toegevoegd na 29 seconden:
House
Ghost Whisperer
Criminal Minds zijn ook leuke series
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,
Zelf ben ik helemaal verslaafd aan de serie 24,
Elk seizoen van 24 duurt 24 uur, en is een periode uit het leven van agent Jack Bauer. Ik heb ze gezien via http://thepiratebay.org/
Echt een aanrader.
Laat je wat weten als je het gaat volgens?

als je deze link beneden kopieerd dan kan je een kort filmpje zien.
Suc6
Anja
http://www.youtube.com/watch?v=kUQmzQ90jFI&feature=player_embedded

Toegevoegd na 2 minuten:
Jack Bauer wordt gespeeld door (Kiefer Sutherland)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Breaking Bad, zijn nu 3 seizoen van, is geweldig, check alleen de pilot van seizoen 1, aflevering 1 dus, en je weet gelijk of je het wat vind of niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Sopranos
Oz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nip Tuck

gegarandeerd dat je op het puntje van je terras zit
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NCIS

Ook erg leuk, vind ik.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of Law and Order, special victims unit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
House (al is dat niet echt een misdaadserie maar wel de moeite waard om te volgen/zien) Bones is ook de moeite waard (vind ik tenminste)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Californication
Scrubs
Psych
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Wire.
Er zijn al vijf seizoenen, en ik was er helemaal weg van..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
south park (:
Nee hoor,
- Bones
- Lost

fijne zomer !