Najib Amhali gebruikte in een van zijn shows een vierkante houten kist, waar hij zelf op zat en tegelijk op trommelde. Hoe heet dat ding?

En is het ergens te koop? Het lijkt me heel leuk om zoiets zelf te bespelen. Weet jij misschien ook in welke show Najib Amhali dat ding gebruikte?

Antoni
15 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Dat is een Cajon. Vraag in een muziekwinkel

Toegevoegd op 24-04-2009 21:06:58
Zie wikipedia
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De show was "Freefight"

Andere antwoorden (1)

Het is inderdaad een Cajon.
Je kunt het via internet kopen, maar het is beter als je naar een slagwerk speciaalzaak gaat (www.vancore.nl). Er is namelijk nogal wat verschil in kwaliteit.
Mijn vader heeft onlangs(feb '09) een Cajon van mijn moeder en mij gekregen. Het bevalt hem erg goed. Mijn tip zou zijn; als je ervaring hebt met drummen, bezuinig dan niet op kosten, want het geluid is het véél mooier als je wat meer bereid bent te betalen.
Het stukje van Najib Amhali met de Cajon komt volgens mij in Freefight voor.