Wat is de naam van deze film? Zie uitleg

Ik heb van iemand gehoord dat hij een film heeft gezien, waarin wordt gezegd dat het antwoord van alles bij elkaar 40 is of 4.

Komt iemand dit bekend voor?

Het probleem is dat die persoon er niet meer is (verhuisd) en ik heb geen contact meer met hem. Maar het leek me interessant te weten.

Alvast bedankt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hitchhikers guide to the galaxy..

het is trouwens 42, niet 40 of 4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Yep. En eigenlijk is dat natuurlijk een hoorspel. En een serie boeken - een trilogie in vier delen, waarvan ook een deel 5 is uitgebracht. Prachtige humor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut, het begon al direct in het begin.
Ik vond de boeken trouwens (zoals meestal het geval is) beter dan de film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook nog een tvserie, en nog wat andere dingen.
Ik vind de boeken leuker dan de film, maar ben toch ook erg enthousiast over de film. Ze hebben het op een heel leuke manier verfilmd, op een manier die echt past bij zijn humor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, inderdaad, deze is het. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

of number 23 ... waarin een man alles voor zicht haald met nummer 23 ... wat ie ook doet overal komt het getal 23 in voor