Even kijken op: http://www.eropuit.nl/
Daar zijn meer dan 470 gratis uitjes op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je met kinderen of alleen volwassenen ?
Met kinderen is een leuke grote openbare speeltuin altijd leuk, dan kun je broodjes en pakjes drinken meenemen en tussendoor picknicken.
Of je gaat wandelen in het bos en print van te voren thuis een leuke lijst uit met dingen die ze moeten zoeken in het bos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen zin om diep in de buidel te tasten voor een dagje weg? De nieuwe website Gratisdagjeuit.nl geeft een overzicht van gratis en goedkope uitstapjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar het strand of naar een braderie of maak een boswandeling of pak de fiets of loop door een oud stadje of ga naar een zwembad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn vandaag weer naar strand Nulde geweest. Met de fiets en lopend mag er gratis op. Met de auto kost het 5 euro. Je kunt er zwemmen en zonnen , in het gras liggen of 'n (bal)spel doen, lekker lezen, slapen of kaarten; gewoon heerlijk relaxen. Er zijn eenvoudige WC's die niets extra kosten en op de dagen dat het echt mooi weer is verkopen ze er ook drankjes en snacks. Het is langs de A28, bij Nijkerk. Een eind verderop heb je strand Horst. De snelweg geeft wel geluid maar daar wen je snel aan en dan hoor je het niet meer. En vooral als de wind vanaf het water komt, zoals vandaag het geval was, verzinkt het snelweggeluid in het niets. Een fijn dagje uit voor weinig geld.
13 jaar geleden
Wij gingen vroeger altijd de grens over naar duitsland.
Ze hebben daar heel veel stadsparken. Gewoon gratis en de meeste stadsparken dat zijn halve dierentuinen , met veel vogels knaagdieren lama s geiten herten apen lynxen en nog zo veel meer.
Ook heel veel leuke kleine speeltuintjes daar.
Maar deze tip is natuurlijk alleen maar geschikt als je een beetje in de buurt van de grens woont.
Woon je midden in nederland dan zou je ook gewoon fietsroutes kunnen maken met een lekkere picknick mand mee .
Misschien is een dagje vliegtuig spotten op Schiphol wel wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bioscoop vind ik zelf redelijk goedkoop,
Neem wel je eigen eten en drinken mee.
Dat scheelt egt heel erg in geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- lekker naar een park (picknicken).
- het strand, woon je dichtbij op de fiets (scheelt weer)
- een flinke boswandeling en benoem aan kids wat je ziet (als je met kinderen gaat natuurlijk)
- kinderboerderij (grote waar je de diertjes kan voeren) is met kinderen erg leuk
- kijk op braderieën of markten
- groot buitenbad en lekker zwemmen

Bij alles geldt; neem zelf je eten en drinken mee, dat scheelt al de helft ;-)

Heel veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de Ikea! Met de familypas krijg je gratis thee / koffie als het goed is. Het eten is ook niet duur, maar ook niet echt van kwaliteit.