Goedkoop games aanschaffen veilig?

Goedemiddag,

Dus nadat ik hier en daar wat streams had bekeken op Twitch, besloot ik voor mezelf om gears tactics te kopen, Maar sinds mijn inkomen werd verlaagd vanwege de corona-maatregelen (ik ben een ober), moet ik een goede deal vinden. Voor nu kan ik geen € 69,99 bestalen op Steam. Het is financieel even niet haalbaar, of ik zou een week noodles moeten eten:

Dus ik heb hier https://www.gamescompare.net wat winkels gevonden die spellen vergelijken, maar ik ken niet veel van deze winkels. Weet iemand hier een van hen die ze zouden kunnen aanbevelen. Ik verveel me echt zo en dit zou me de komende tijd iets te doen geven.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Steam heeft vaak sales
Humble Bundle is leuk
Epic Games heeft elke week spellen gratis

Antwoorden (1)

Kinguin, Gamivo, G2A zijn allemaal betrouwbare en veilige shops om te kopen.
SimonV