Komt Nils Holgersons ooit weer thuis?

Komt Nils Holgersons in de gelijknamige tekenfilm ooit weer thuis om herenigd te worden met zijn ouders? Of blijft hij altijd met de ganzen meereizen naar Lapland en is de hele tekenfilm een open eind?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Er is al lang een eind waarmee ze in lapland zijn aangekomen en weer verenigd is met zijn ouders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is dus in de tekenfilm zo geeindigd?

Andere antwoorden (1)

Nee hoor, hij komt thuis en wordt weer groot,
Eigenlijk is het oorspronkelijke boek veel beter dan die kinderfilmpjes en plaatjesboeken die er later van gemaakt zijn.
anneliez