De tafel van 7 van Sonja Barend, wie kan hier meer over vertellen?

Sonja Barend heeft heel veel shows gehad: Sonja op zaterdag etc, Sonja...
Een tijd had zij ook een show of een segment in haar show: De tafel van 7.
Wanneer was dat? Was het een segment? Maar bovenal; wie waren de tafelgasten? Ik weet alleen Humberto Tan.
Een foto erbij zou helemaal super zijn. Een YouTube filmpje nog fijner.
Zelf vind ik het niet.... Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.6K
Antoni
3 jaar geleden
Misschien helpt zoeken met "tafel van zeven" in plaats van "tafel van 7".
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Goede tip. Bedankt alvast!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Zeven werkte helemaal niet ;-)
Maar bedankt voor het bevredigend antwoord.

Het beste antwoord

In het archief van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum kan je hier informatie over vinden.

In het programma Sonja op Zondag praatten zeven vaste pannelleden soms mee met de gasten.

Het waren: Barbara Jurgens, studente, Stephan Schoor, directeur public relations bureau, Rie van Rijswijk, psychologe, Henk Plenter, inspecteur volksgezondheid, Humberto Tan, student, Corrie vd Geer, huisvrouw, en Harry de Winter, tv-producent.
Het was in 1987.
Toegevoegd op 03 mei 2020 21:10: tekst
Antoni
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Super en bedankt.
Hiermee kun je ook op YouTube talloze filmpjes bekijken. En bedankt voor het vermelden van de site (kende ik nog niet).
Antoni
3 jaar geleden
Graag gedaan! Veel plezier met de filmpjes.