hoe kan ik mezelf horen met zingen met behulp van een koptelefoon?

Ik heb een microfoon aangesloten op mijn speaker, gewoon zo een die normaal ook word gebruikt bij concerten, maar er is nog een aansluiting over, dezelfde als die van hoe ik mijn microfoon aansluit, maar als ik op die 2e een koptelefoon aansluit, hoor ik daardoor dan mijn eigen stem?
Mvg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flauwe antwoorden hier, we weten nl. helemaal wat voor 'n apparaat het is. En, wat meer informatie misschien?
Het kan zijn dat het een 2e jack ingang is, het kan wel degelijk ook een koptelefoon uitgang zijn.

Antwoorden (2)

Neen, die moet je in de koptelefooningang doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik denk het niet. Als het een microfoonaansluiting is, is het de bedoeling dat er geluid IN gaat, niet eruit 'richting' een koptelefoon.