Hoeveel cent moet er op een wenskaart met envelop van normaal formaat

heb je dan aan een postzegel van 44 cent genoeg ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor de zekerheid 45 cent doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 cent is een mooier bedrag

Antwoorden (6)

44 cent is voldoende binnen Nederland, tenzij je er iets heel zwaars bij instopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is normaal post
Dus ja 44 cent, 1 postzegel is hiervoor genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja

Toegevoegd na 1 minuut:
hier kun je het zien; http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/tarieven/index.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
44 cent normaal gesproken, tenzij je het in december verstuurd dan kost een decemberzegel 34 cent ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in december niet dan zijn tarieven anders... kijk anders ff op tntpost.nl

anders gwn 44 cent natuurlijk tenzij je er zware dingen bij duwd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het tarief van tnt post is 44 cent.
het tarief van de streekpost moet je je even opvragen bij je lokale streekpostbesteller