Over welk geheim heeft zangeres Madonna het?

In het nummer "Live to tell" zegt Madonne, "hope to live to tell the secret, I have learned till then.
Over welk geheim gaat dit.
Dit nummer komt uit de film At close range. met Madonna en Sean Penn.
Dus moet ik de film gaat kijken om achter dit geheim te komen?

4 jaar geleden
1.7K
TurfGraver
4 jaar geleden
De geheimen van het leven.

Antwoorden (1)

Het lijkt er op dat Madonna niet een bepaald geheim bedoelde maar meer in algemene zin verwees naar familiegeheimen zoals bv vreemdgaan.