Welke winkel heeft de WK actie dat als je een TV koopt en Nederland wordt kampioen dat je je geld terug krijgt?

De reclame heb ik net gehoord op de radio, maar weet niet welke winkel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Wehkamp, maar volgens mij is de actie voorbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was bij Wehkamp.
De actie was van 4 tot en met 7 juni, dus de actie is al voorbij.

De Nederlandse energie maatschappij doet ook een actie.
Als Nederland wereldkampioen voetbal word dat krijg je als klant 1 jaar gratis stroom.

Maar die bedrijven weet van te voren ook wel dat het een kleine kans is dat Nederland wereldkampioen word
en hopen zo dus meer producten te kunnen verkopen.