Is een spel voor de Xbox 360 ook te spelen op een Xbox One?

Ik speel al een aardig lange tijd Skryim Special Edition op mijn Xbox 360. Nu staat er op de verpakking dat het een game voor de Xbox 360. Ik zit te twijfelen of ik een Xbox One zou kopen. Mocht ik die kopen, is het dan mogelijk om het spel te spelen op de Xbox One, of moet ik een speciale disc kopen wat voor de Xbox One is?

1.5K

Antwoorden (1)

-Is een spel voor de Xbox 360 ook te spelen op een Xbox One?-
Soms, maar voor het spel waar jij het voor wil weten niet.

Hoewel sommige spellen van de XBox 360 backwards compatible zijn gemaakt met de XBox One, geldt dat voor The Elder Scrolls V: Skyrim niet.

Dit is de lijst met spellen die compatible is gemaakt:
https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility/available-games

-of moet ik een speciale disc kopen wat voor de Xbox One-
Ja je zal dus een disc voor de XBox One moeten kopen als je het daarop wil spelen.
4 jaar geleden
Speedylovertje
4 jaar geleden
Super! Heel erg bedankt voor je antwoord!