Hoe heet dat ene kinderprogramma van vroeger met honden?

Ik kan me een kinderprogramma herinneren van misschien wel 15 jaar terug. Het kwam volgens mij op 3. Het waren van die honden die konden staan en praten. Ik kan me een specifieke hond herinneren. Het was een witte Afghaanse windhond. Het was een vrouwtje en ze had een tasje. Ik ben zoo benieuwd. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
9.1K
Antoni
6 jaar geleden
Was het origineel een Nederlandstalig programma, een Engels, of misschien een in nog een andere taal? Weet je dat nog?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet niet of het origineel een Nederlands programma was, maar het was wel Nederlands gesproken. (Kan dus ook later ingesproken zijn). Het was onderdeel van iets zoals, villa achterwerk; KRO kindertijd of Ketnet o.i.d. Ik weet het niet meer zeker.
Antoni
6 jaar geleden
Misschien bedoel je Hondjes, uitgezonden door de VPRO? Zie voor meer informatie https://wiki.beeldengeluid.nl/index.php/Hondjes. "De hoofdrolspelers van deze grappige soap zijn de drie puppies Gijs, Timo en Lola en hun ouders Bram en Donna. Ze hebben huis en baas ingeruild voor het vrije leven en vinden een nieuw huis in een verlaten tram op een rangeerterrein. Van daaruit beleven ze hun avonturen en worden levenslessen geleerd die voor de jeugd herkenbaar zijn. Ouderlijke autoriteit die ter discussie wordt gesteld, schaamte voor je opvoeders, verliefdheid, eenzaamheid: het komt allemaal aan bod."

Het beste antwoord

Bedoel je misschien Nu is Nu? Laat even een reactie achter als dat 'm is, dan voel ik me ook weer voldaan :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Da's apart, drie jaar geleden heeft iemand ook zo'n zelfde antwoord gegeven en ook eindigt met 'laat even een reactie achter als dat 'm is'
https://www.startpagina.nl/v/entertainment/televisie/vraag/514053/tv-kinder-programa-hele-grote
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hi Knurft. Sorry voor mijn late reactie. Klopt het was inderdaad Nu is Nu. Het hondenprogramma is een klein onderdeel daarvan. Echter zijn de fragmenten bijna nergens terug te vinden. Het was een Noors kinderprogramma en als je zoekt naar ‘Nu är det nu’ (Noorse titels) dan kun je de fragmenten met honden wel terug vinden.