Welk reclamefiguur stelt de volgende sprite voor?

Het gaat om een (oud) reclamefiguur, uit een reclame voor kinderspeelgoed.
Het antwoord heb ik nodig om te zorgen dat een vriend van mij gewoon gezellig meegaat naar een feest van twee andere vrienden. Hij wil alleen meegaan als wij raden welk figuur (of wat voor een misschien) deze door hem gemaakte sprite voorstelt. Ik heb veel oude reclames op youtube gekeken in de hoop het toevallig tegen te komen, maar het is me niet gelukt tot nu toe. Is er misschien iemand die het toevallig herkent?

Toegevoegd na 23 uur:
Ik heb de gegeven antwoorden, als antwoord aan mijn vriend gegeven. Maar het bleek allemaal fout. Hij zei "we hebben het hiet wel over een commercial he.. dus niet het product..."

Toegevoegd na 3 dagen:
Nog duidelijker is het nu gemaakt: Wat het poppetje in zijn hand heeft is het product. Het poppetje zelf is dus niet het product, maar het is echt degene die het product aanprijst in een reclame.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is wel klein hé , je sprite
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou idd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, helaas wel, volgensmij is dat de grootte waarop het bedoeld is maar ik kan het wel uitrekken en een vergrootte versie erbij geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gedaan Geertien !

Het beste antwoord

Man in blauw pak met geel shirt zingt liedje bij twee kinderen die Perfection spelen. In Nederland bekend als Race tegen de klok: http://www.youtube.com/watch?v=O3syQV7WDAU
Hier kan je beter zien hoe de doos waarin je het spel speelt eruit ziet: http://www.youtube.com/watch?v=Xfm6keJzReE&feature=related
Dit lijkt mij een match!
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan het geen oude reclame van Lego zijn? Vaag komt het me bekend voor. Als je op de foto kijkt, zie je verschillende poppetjes die er wel erg veel op lijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de gedachte ik heb het gevraagd maar het bleek het niet te zijn :(
Het lijkt een beetje op een habbo poppetje, kan het dat misschien zijn?

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt ze namelijk zelf maken en aankleden, hieronder een foto van soortgelijke poppetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de gedachte ik heb het gevraagd maar het bleek het niet te zijn :(
een zelfstrijk-mannetje is het
van plastica-strijkfiguurtjes