Iemand leuke tips voor een verjaardagsfeestje van een dertienjarige (meisje) ?

Ze komen al in de late namiddag en blijven slapen. Een barbecuetje hebben we al voorzien maar wat kan je hun voorstellen ? Zou wel wat badmintonraketten op het gras gereedleggen, misschien ook wat gezelschapspelen.

13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (8)

In de uitnodiging zetten dat ze hun zwemspullen mee moeten nemen maar niet zeggen wat je gaat doen.

En dan uiteindelijk laat je ze niet zwemmen maar klimmen bij een klimmuur of paintballen...

Beste verjaardsfeestje ooit :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of ze zijn teleurgesteld dat ze niet gaan zwemmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13 jarige meisjes laten paintballen... Dat wordt flink huilen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk niet, de jeugd van tegenwoordig is sterker dan je denkt hoor. Ze hebben ook gewoon een pakje aan met bescherming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft die zwemkleding er dan in hemelsnaam mee te maken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de grap achter de uitnodiging. Heb je daar nog nooit van gehoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik ben een beetje wereldvreemd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke ik zal het eens proberen uit te leggen. Je nodigd mensen uit maar je zegt niet wat je gaat doen maar je zegt er wel bij dat ze hun zwemkleren mee moeten nemen. Nou dan weet je precies al wat je gaat doen tenzij je het doet om de mensen te foppen en dan compleet iets anders gaat doen. Als ik ooit kinderen krijg ga ik dat laatste zeker doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het lijkt mij ook enorm teleurstellend als je je op het zwemmen hebt verheugd. Dan kan hetgene wat je wél gaat doen nog zó leuk zijn... Toch was je ingesteld op het zwemmen.
Levende spellen! levend cluedo, kwartet, ganzenbord... Dat soort spellen zijn leuk! Teamspellen.. hints, ik hou van holland, lama's..

Een ander spel is Doen, Durven of de Waarheid.. maar daar horen geen ouders bij..

Toegevoegd na 17 minuten:
Ook is het leuk om een thema party er van te maken! Proud to be Fout, Mexico, Sprookjes, Spanje etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat altijd leuk is voor een stel meisjes (denk ik), is Mario Party (welk deel dan ook) op een Nintendo 64, Gamecube of Wii.
Of een spel als Singstar, kan je ook mee lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens met zijn allen parfum maken

kijk bij google hoe

verrassend leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik vorig jaar ook een slaapfeestje gegeven, en toen hebben we ook gebarbeknoeit, en we hebben er een lekker schoonheidsmiddagje van gemaakt. Eerst buiten ff dollen met water(wel je zwemkleren aan) en daarna lekker maskertjes op doen(je hebt gezichtsmaskertjes en haarmaskertjes bij de kruitvat of etos,DA enz. ) daarna lekker film kijken, kletsen en de dag is zo om. Veel plezier alvast!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is voor de meisjes mischien wel leuk om te helpen dingen voor te bereiden.
sausjes maken, dingetjes snijden etc.
een milkshake achteraf maken is ook leuk.
je kan ook een leuke film huren voor in de avond. lekkere dingetjes erbij en dan vermaken ze zich ook wel.

als het mooi weer is is dat banminton wel leuk ja, of andere buitenspelletjes .

wat ook wel leuk is is een vragenlijst maken met dingen uit je omgeving. bv hoeveel huizen staan er in een bepaalde straat. of hoeveel toestellen staan er in een speeltuin. en zo een soort puzzeltocht door de wijk maken.
13 jaar geleden
Laat iedereen een opdracht verzinnen voor een ander, zoals: ga naar de buurman en vraag of hij een glaasje water voor je heeft. Niemand mag natuurlijk weten wat de anderen hebben bedacht. Als iedereen iets heeft verzonnen, moeten ze die opschrijven op een klein briefje. Dan stopt iedereen dat briefje in een ballon, die worden opgeblazen. Dan moet iedereen omstebeurt een ballon kapot maken en de opdracht die erin zit uitvoeren.. Heel leuk hoor:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie hier even om ideetjes op te doen:

http://www.femistyle.be/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=465389

http://nl.yunomi.be/artikel/ideeen-voor-verjaardagsfeest

http://www.bewustopvoeden.nl/forum/index.php?topic=1573.new