hoeveel delen van spiderman zijn er?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hier kan je ze allemaal tellen:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Spider-Man_titles

Antwoorden (1)

Ik weet niet of je strips of films bedoelt, je kunt zelf de delen tellen:

Stripseries: Primaire continuïteit
Amazing Fantasy
The Amazing Spider-Man (stripserie)
Marvel Team-Up
Peter Parker, The Spectacular Spider-Man
Web of Spider-Man
Peter Parker: Spider-Man
Spider-Man Unlimited
Untold Tales of Spider-Man
The Sensational Spider-Man
The Sensational Spider-Man (vol. 2)
Spider-Man's Tangled Web
Marvel Knights Spider-Man
The New Avengers
Friendly Neighborhood Spider-Man
Spider-Man Family
The New Avengers
Avenging Spider-Man

Stripseries: Alternatieve tijdlijnen
Ultimate Spider-Man
Ultimate Marvel Team-Up
Marvel Adventures Spider-Man
Spider-Man: Marvel Adventures
Spider-Man Loves Mary Jane
Marvel Adventures: The Avengers

Stripseries: Overige strips
Spider-Man: Reign
Astonishing Spider-Man

Tekenfilmseries
Spider-Man (1967), de eerste animatieserie die liep van 1967 tot 1970.
Spidey Super Stories, een live-action televisieserie uit 1974.
The Amazing Spider-Man (televisieserie), een live-action televisieserie uit 1977.
Spider-Man (tokusatsu), een Japanse live-action serie gebaseerd op de Spider-Man strips. Het verhaal van de serie had echter niets te maken met de Marvel Comic strips en ook niet met de Manga versie van Spider-Man.
Spider-Man (1981), de tweede animatieserie uit 1981
Spider-Man and His Amazing Friends, een derde animatieserie die liep van 1981 tot 1983.
Spider-Man (1994), The Animated Series met 65 afleveringen de tot nu toe langste animatieserie. De serie liep van 1994 tot 1998.
Spider-Man Unlimited, deze animatieserie speelde zich af op een alternatieve Aarde. De serie liep slechts 1 seizoen.
Spider-Man: The New Animated Series, deze met de computer getekende serie kwam uit in 2003 en ging verder waar de eerste live-action film ophield. De serie hield echter geen rekening met mogelijke vervolgen op de film.
The Spectacular Spider-Man (animatieserie), uitgezonden in 2008
Ultimate Spider-Man (animatieserie), uitgezonden vanaf april 2012

Films
The Amazing Spider-Man (1977), 1977
Spider-Man (film), 2002
Spider-Man 2, 2004
Spider-Man 3, 2007
The Amazing Spider-Man (2012), 2012
The Amazing Spider-Man 2, 2014
Spider-Man: Homecoming, 2017
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De strips die je meldt zijn geen delen, maar series. Als je het aantal delen per serie wil weten moet je dus weer verder zoeken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Sensational_Spider-Man
Heeft weer 35 delen.