Ik ben 17 en wil in de vakantie uitgaan en Berlijn (Clubs en Cafes). Kan ik binnen komen?

IK ga op vakantie maar ik wil wel lekker feesten in de clubs. We zijn met 6 jongen waarvan 2 18 en de rest is 17.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
waarom stel je de vraag nu weer?
Antoni
7 jaar geleden
@ronron1212, deze vraag is toch weer ietsje anders. Nu vraagt hij eigenlijk hoe streng het deurbeleid in de praktijk is, in Berlijn. Die andere vraag http://www.startpagina.nl/v/entertainment/vraag/616484/minimum-leeftijd-uitgaan-clubs-cafes ging over de geldende regels: de "theorie".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Van groepen zijn ze in de Berlijnse clubwereld sowieso geen fan. Als je al met een groep van zes jongens aankomt wordt er geheid gecontroleerd op leeftijd. Zelfs de leeftijd is niet altijd het criterium om binnen gelaten te worden, er zijn nog tientallen andere redenen om te worden geweigerd, al is men 30jaar.
http://www.topeventtravel.nl/overzicht-discotheken-berlijn.html

Antwoorden (1)

Nee vergeet het maar minimum leeftijd is 18 en word streng op gecontroleerd