Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een makkelijk liedje om te zingen?

ik moet voor school een clip opnemen en een liedje zingen, met een groepje, ik zit in een groepje met 2 meisjes, dus in totaal 3 meisjes, ik wil LIEVER een liedje dus dat een vrouw in het echt ook zingt. maar het hoeft niet persé. het moet ook een makkelijk liedje zijn, dus niet zo hoog, maar ook niet te laag, want we zijn niet de besten in zingen, haha. ik persoonlijk vind jennifer Lopez met Papi een heel leuk liedje, ik weet nog niet wat de andere 2 ervan vinden. maar weet iemand of dat ook een makkelijk liedje is? of die niet te moeilijk is? want ik kan van mezelf echt niet horen of het vals is of niet. en weten jullie anders misschien een liedje dat jullie leuk vinden die niet zo moeilijk is? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een liedje wat jullie allemaal leuk vinden is al makkelijker mee te zingen dan een ander liedje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

K3 zijn makkelijke liedjes en kan je onder verdelen in drieeen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat papi wel een geschikt liedje is voor jullie. Temeer omdat er een flinke dreun onder staat. Dan hoor je niet zo erg als er af en toe een beetje vals gezongen wordt. Op Youtube vindt je de tekst en de muziek om te oefenen bij
http://www.youtube.com/watch?v=AH9pqtYv_jQ
Veel succes er mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding