Hoeveel seizoenen komen er van The Walking Dead?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
7 jaar geleden
zolang ze er nog genoeg geld mee verdienen maken ze meer

Antwoorden (2)

De serie omvat tot op heden zeven seizoenen. Het zesde seizoen begon op 11 oktober 2015 en het zevende seizoen op 23 oktober 2016.
Er is aangekondigd dat er ook een achtste seizoen uitgebracht zal worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
De tweede helft van The Walking Dead seizoen 7 zal vanaf maandag 13 februari 10 uur 's avonds op FOX worden uitgezonden.

Toegevoegd na 6 dagen:
Al in oktober zullen er 16 episodes van seizoen 8 uitgebracht worden!
Producent Kirkman hoopt minstens tien seizoenen te kunnen produceren.
SimonV
7 jaar geleden
AMC, de maker van Walikng Dead heeft in Oktober 2016 seizoen 8 aangekondigd voor 2018/2019. Of ze daarna doorgaan? Wie weet? In seizoen 8 wordt ook de 100ste afleverring van Walking Dead uitgezonden.