mag je een dag voor halloween helemaal met bloed en nep wonden over straat?

ik wil zondag 30 oktober als dode bruid door de stad gaan lopen want met halloween is er nooit iets te doen en het opmaken en eng aankleden vind ik super leuk!!! maar ik begrijp het als mensen er van schrikken en ik weet dus niet of het wel legaal is

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
met al die horrorclowns die neergestoken en gearresteerd worden lijkt het mij geen goed idee. Als je in de buurt bent, in Hoogeveen is zaterdag een Halloweenfeest, koopzaterdag etc: http://www.dehoofdletterh.nl/superzaterdag-halloween-en-foodfestival
Ritsuka
7 jaar geleden
En Run2Day bied gratis Halloweenruns aan op vrijdag of zaterdagavond, moet je even op de site kijken van winkel in de buurt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je al begrijpt dat mensen, kinderen dan zeker, er erg van kunnen schrikken, is het in feite al niet leuk.
Deze lijkt mij wel aardig
https://nl.aliexpress.com/item/Adult-Skeleton-Day-of-The-Dead-Costume-Women-s-Sexy-Sugar-Skull-Dia-Flower-Fairy-Halloween/32682906432.html?spm=2114.48010208.4.16.mk2w1m

Antwoorden (1)

De kans is aanwezig dat de politie ingrijpt in het geval "de openbare orde" wordt verstoord. Denk aan hevige schrikreacties, huilende kinderen, verkeersgevaar e.d.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er is ook een kans dat niet de politie ingrijpt maar plaatselijke buurtbewoners, denk maar aan de zogenaamde horrorclowns waar hele dorpen/steden voor uitliepen om deze persoon te zoeken (en te 'straffen').