Een liedje uit de jaren 70-80. Het is een groep en ze zingen een hele tijd wayna wayna ofzo. Iemand die kan helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je bedoelt dat ze "Hey now, hey now" zingen?

Crowded House - Don't Dream It's Over

https://www.youtube.com/watch?v=J9gKyRmic20
7 jaar geleden
Ik denk aan hey na na na van Vaya Con Dios. Alleen dit liedje is wel pas in 1990 uitgekomen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit zou volgens mij In de (the) jungle moeten zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=NuKKSr0qKU8
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Ik vind 'wimowee' totaal niet lijken op 'wayna wayna'.
In 1970 bracht de groep Derek and the Dominos, waar onder meer Eric Clapton deel van uitmaakte, het lied "Layla" uit op een elpee "Layla and Other Assorted Love Songs".

Van het lied bestaat een heel succesvolle live-versie uit 1992. Het wordt dan niet door een groep gezongen, maar misschien zingt Eric Clapton het dan samen met een achtergrondkoor (en misschien ook het publiek)?

De naam "Layla" wordt in ieder geval steeds opnieuw gezongen in het lied. Misschien bedoel je dit lied?
Antoni