Is er een cadeaukaart voor festivals?

Ik wil namens een groep een cadeautje kopen om een stagiaire bedanken voor haar inzet het afgelopen jaar. Ze is gek op festivals en daarom willen we een cadeaubon voor haar kopen zodat ze zelf kan kiezen naar welk festival ze gaat. Maar... is zoiets wel te koop?

Ik weet echt helemaal niks van festivals, dus heb geen inzicht in hoe dit is georganiseerd. Is er net zoals bij een bioscoop-, restaurant- of podium cadeaukaart een overkoepelend systeem o.i.d.? Of is er een organisatie die het leeuwendeel van de (leukste) festivals organiseert en die een cadeaukaart heeft?
De activiteiten die je met een podium cadeaukaart kunt doen zien er een beetje suf uit als je bedenkt dat ze van housemuziek houdt (veel toneel, dans en musical). Dus die willen we eigenlijk niet kopen.

Ik hoop dat er hier iemand is die iets meer hier vanaf weet dan wij.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

Ja, zo’n kaart is te koop.

Ticketmaster verkoopt de toegangskaarten voor veel festivals. Ticketmaster biedt op de website een Gift Card aan. Deze kan worden thuisbezorgd, maar is ook digitaal te ontvangen. De kaart kan ook als relatiegeschenk worden gegeven.

Op de website http://www.ticketmaster.nl/feature/giftcard/ staat onder meer:

"Geef live entertainment cadeau…

Gift Cards

De Ticketmaster Gift Card is verkrijgbaar met een saldo naar jouw keuze, met een maximum van €300. Kies een ontwerp of cadeauverpakking en voeg er een persoonlijk berichtje aan toe. Bestel maandag tot en met vrijdag vóór 12 uur en je hebt ‘m gegarandeerd de volgende werkdag in huis.

e-Gift Cards

Beschikbaar in elk gewenst bedrag met een max van €300. Kies een ontwerp en voeg er een persoonlijk berichtje aan toe. Verstuur direct naar de ontvanger zín mailbox of print thuis en bezorg ‘m zelf.

Gift Card zakelijk

Geef je personeel of klanten live entertainment cadeau. Een Ticketmaster Gift Card is een perfecte beloning of relatiegeschenk."

Je kan de verpakking van de kaart voorzien van een eigen foto.
Antoni
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken. Ik denk dat ze hier een heel eind mee vooruit komt. Hoop dat hier ook voor haar het goede festival bij zit.

Andere antwoorden (1)

De Festival Cadeaukaart is sinds kort online!
De Festival Cadeaukaart is de nieuwste (en leukste) cadeaukaart van Nederland! (Nu 5 jaar geldig!)

Festivalcadeau is het leukste cadeau voor iedereen wie het leuk vindt om naar een feestje te gaan! Festivalcadeau, een feest om te geven!
Toegevoegd op 27 december 2020 08:57: tekst, afbeelding
Plaatje bij antwoord